Rólunk

Bár a Geek&Gorgeous egy új magyar márka, ha a kezdetek kezdetére akarok vissza menni, akkor az több, mint 10 éve lesz.

18 éves koromban, egyetem előtti nyáron, elöntöttek a pattanások. Sok éven át rengeteg kozmetikumot, kozmetikust és bőrgyógyászt végig próbálva sem sikerült megoldanom a problémát.

Ami végül segített, az nem valami csodaszer volt, hanem az, hogy elkezdtem a bőrápolásról és a hatóanyagokról tanulni. Megszállottam tanultam és olvastam, először a híres amerikai bőrápolás-szakértő, Paula Begoun cikkeit és könyveit, aztán a top amerikai bőrgyógyász, dr. Leslie Baumann könyveit is. Egyre több angol tudományos kutatásokra hivatkozó, kozmetikai vegyészek és bőrgyógyászok által írt blogot kutattam fel, végül én magam is kutatásokat kezdtem olvasni és megérteni, hogy mik a top hatóanyagok, azokat hogyan kell használni és mit várhatunk tőlük.

Végül az új tudásommal sikerült egy olyan bőrápolási rutint kialakítani, amit kitartóan és türelmesen használva végre rendbe jött a bőröm. Sajnos tévhit az, hogy a pattanások tini probléma, és mindenki kinövi, én a mai napig sem nőttem ki. A rutinomban még mindig a pattanás elleni küzdelemé a főszerep (és most már persze anti-aging is), de ma már senki nem mondaná meg, hogy problémás bőrrel küzdök.

Miután a bőröm szépen rendbe jött, rájöttem, hogy mindent angolul olvasok és magyarul semmi sincsen az interneten, ami segítene eligazodni a kozmetikumok rengetegében és igazán hiteles, tudományos alapokon nyugvó bőrápolási tanácsokat adna.

Így 2010 nyarán elindítottam a Krémmánia nevű közösségi véleményező oldalt és a hozzá kapcsolódó blogot. A blogon tudományos alapú, tudatos bőrápolásról szóló cikkeket kezdtem el írni és olyan témákat jártam körbe, mint az otthoni kémiai hámlasztás vagy a tudnivalók a retinolról és a származékairól.

A Krémmánia mára Magyaroszág legnagyobb beauty oldalává nőtte ki magát, több mint 60 000 kozmetikai termékkel és fél millió felhasználói véleménnyel. Az oldalt havonta több, mint fél millióan látogatják és több, mint 7 millió oldalletöltést kap.

A Krémmánia révén ismertem meg Budaházy Pétert, a Hélia-D tulajdonosát. Még egész pici volt az oldal 2012-ben, amikor felfigyelt rá, és megtetszett neki az a fajta itthon újnak számító, tudatos szemlélet, amiben írtam a bőrápolásról. Évekig laza kapcsolatban maradtunk, míg végül mindkettőnknek megtetszett az az ötlet, hogy csináljunk egy új, közös márkát, olyat, amilyen nincs még a magyar piacon és nemzetközileg is alig.

Én hozom a márka, termék és hatóanyag koncepciókat, a Hélia-D pedig segít a gyakorlati megvalósításban. A közös munka eredménye a Geek&Gorgeous, egy szívvel-lélekkel és maximalista minőségi elvárásokkal készült márka top hatóanyagokkal a hozzám hasonló beauty geek-eknek.

A márka szemléletéről és alapelveiről részletesebben itt olvashatsz >>

Szép bőrt,
Judit